Monday, April 14, 2008

Terima kasih Encik Abdul Razak Ke Atas Tindakan Pantas Awak

I wish to take this opportunity to thank Encik Abdul Razak for his prompt action to settle the matter as per my e-mail below to RRN Bemban Jaya Enterprise. It was addressed to Encik Mohd Anuar Syahrul (I was given to understand that he has resigned from the company) but Encik Abdul Razak gave it his personal attention. Syabas Encik Abdul Razak for a job well done!


Encik Mohd Anuar Syahrul bin Mohd Amin,

Dengan hormatnya saya merujuk kepada perkara yang tersebut di atas.

Sehubungan itu, saya ingin memaklumkan bahawa tempat di depan rumah saya yang telah digorek supaya menggantikan paip masih belum dibaiki dengan sempurna. Diharap tuan boleh meluahkan masa untuk datang dan semak sendiri kerja yang dibuat oleh staf tuan. Saya telah memberi komen kepada pekerja berkenaan tetapi dia memaklumkan bahawa kerja masih belum siap dengan sempurna. Lebih seminggu sudah berlepas tetapi kerja yang wajar masih belum disempurnakan. Saya pasti tuan semesti ada jadual masa bagi projek ini yang harus diikuti dengan teliti.

Saya berharap tuan dapat mengambil tindakan sesuai untuk mengatasi masalah ini dengan secepat mungkin. Perhatian dan tindakan didahului dengan ribuan terima kasih.

Sekian dimaklumkan dan selamat sejahtera.

Yang benar,

Lee Kim Seong

Alamat rumah: 16 Jalan Margosa SD10/3 Bandar Sri Damansara, 52200 Kuala Lumpur.

Nombor bimbit: 013-2572119

No comments: